Sverige!

Jaaaa, då var man hemma för ett litet tag igen. Mycket trevligt!
Sitter just nu med färg i håret, förstår inte att man ska behöva färga håret så ofta, det blir så dassigt efter ett tag, eller vad man nu ska kalla det :) Men nu ska det bli ordning på det. Tycker förövrigt att det är så jäkla skönt att inte vara blond, slippa hålla på med slingor.. nu är bara o slänga i lite färg så äre färdigt :D hur najs som helst.

Igår tänkte jag verkligen att jag skulle sova lääääänge idag, men av nån anledning så vaknar jag nästan alltid 08.50.. min hjärna är väl inställd på den tiden nu när ja alltid annars går upp den tiden.. så då går de verkligen inte att sova längre.. men de är ju skönt det, så jobbigt när man vaknar 12 o så äre nästan kväll sen.. :P inte för att överdriva men.. ;)

Jag sitter och tänker på vad som ska ske ikväll, finns lite alternativ tror jag att välja bland. Men vad det blir vet jag inte än, bara vänta och se, imorgon ska jag iaf på 50-årsfest hos min farbror Anders, gud så gammalt de låter, men så är det bara... Ska blir jättetrevligt att träffa allihopa igen, känns som det var evigheter sen.. Tur att jag ska flytta hem så jag får träffa folket oftare. Jag känner verkligen nu när jag är hemma att jag har fattat rätt beslut att flytta hem.. :) Ska bli så jääääkla skönt!! Fast kommer sakna Oslo också, allt med Oslo..:) fast mest helgerna ;) haha ,, men i sommar så kommer man nog hälsa på några ggr iaf :)

Oj nu ser jag att det är dags att duscha ur färgen i skallen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0