Sol.

Det är inte speciellt ofta man vaknar och att solen skiner utan ett endaste moln på himlen, underbart är ordet! Önskar att det kunde vara såhär varje dag så snön smälter bort, för nu är jag riktigt trött på snö, vill att våren ska vara här nu!! Då kan man börja leva igen på riktigt. Men jag ska nog ut och gå en sväng, kan ju inte sitta inne när det är så här fint.
Gårdagen var riktigt trevlig. Åkte till Mathilda och vi hälsade på Emma o hennes katt Sigrid, hur söt som helst. Alltid lika trevligt att träffa dom där stjärnorna:)
Ikväll ska jag ju på 50-årsfest hos min farbror. Ska bli jättekul att träffa dom. För det sker ju inte allt för ofta...
Innan vi åker dit så kommer nog Brorsan och Madde hit och hälsar på.. och lilla babyn såklart, du får ju komma ut nu! :)

Om man skulle försöka ta tag lite i livet nu va............

Snart flytt hem igen! <3



Låt mig få bli lite bruuuuuuuuun...

Låt mig få bli lite bruuuuun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0