Förkylning...

...kan den inte bara bryta ut? Jag hatar när det ska vara lite halvdant! aja inte mycket man kan göra. Helst av allt vill jag slippa sjukdomar överhuvudtaget...
Just nu ligger jag och funderar på vad man ska hitta på imorn OCH på onsdag, är ju nämligen ledig! Och det känns skönt men ändå riktigt riktigt tråkigt, vad ska man göra? finns ju lite saker att välja på men ändå är det så jävla tråkigt! Vill ju tjäna lite slantar iaf... men tur att man fick jobba över lite idag.
Idag kollade jag och Ronja på Outsiders, det handlade om barn som får barn! det är ju helt galet egentligen, 14 bast o gravid.. FJORTON ÅR ? :O Klart man får skaffa barn när man vill men jag skulle aldrig göra det.. men men alla har sina egna val i livet! Och tur är väl det. På tal om barn så blir jag snart faster:D Och det ska bli sååååå kul! En liten knodd är ju hur gulligt som helst, tänk va jag ska vara barnvakt:) Kom ut nu till faster Johanna!<3
Nähä om man skulle försöka sova så man orkar vara ledig imorn...
Nattinatt.. :) <3
Nu vill jag ha vår och sommar..
Sommar tack.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jadu faster Johanna, vet inte riktigt hur vi ska göra för att plutten ska vilja komma ut! Den bara ligger där inne och har det bra :P hihi!

Men på något sätt måste det finnas för att liten ska vilja komma ut :)

2010-03-16 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0