Thursday!

Tjoosan ! :)

Oj va jag är tröttig nu, ligger nu i sänga för snart ska jag sova:D Ska bli ruskigt skönt, och fredag är det imorgon med och jag ska jobba, börjar klockan 12.00 sen slutar jag 19.30 ungefääär.. och då ska jag bara hem och städa och handla lite för seeen ska jag gå och hämta Malle vid bussterminalen, jag lääängtar! För jag har faktiskt inte träffat henne på snart 2 månader, ganska sjukt egentligen, jag saknar min Malin:) Jag saknar inte bara henne, utan ALLA mina kompisar! Ska försöka komma hem fredagen den 13 November så jag får träffa dom snart :) Känns som det är på tiden, sist kunde jag ju inte träffa nån för jag var ju sjuuuuk som fan då:( men ja fick iaf träffa Rebecca och det var TUR :D Och min PAPPA saknar jag sååå mycket, han har jag inte heller träffat på snart 2 månader och det känns jättejättetråkigt:( Även min underbara brooooor måste jag träffa:) Hmm ibland längtar jag så mycket hem till gamla vardagen, så jag nästan är beredd på att åka hem. Men jag trivs väldigt bra här och kan nog inte få ett bättre jobb än det jag har här. Så jag blir nog kvar ett tag till iaf:)

Nehe jag kanske borde börja tänka på refrängen ! Godnatt my friends !

Klemklem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0