Hej o håå

Nuuu har jag inte skrivit på ett antal månader känns det som och tycker nog att det börjar bli dags att göra en liten uppdatering nu. Har hänt väldigt mycke sen sist jag skrev, vet inte ens vad ja skrev då. Men iaf så har jag då hamnat i Oslo efter mycket om och men. Har jobbat på två dagis och sen nu har jag fått jobb på Åhléns så har jobbat där en vecka nu.(Har även hunnit blivit jävligt sjuk med både magsjuka, inte bara en gång utan 2, halsfluss och världens jävla dunderförkylning, kan inte bli bättre, Jäkla barnehage alltså.) Men kommer få behöva jobba på dagis också eftersom jag inte fick tillräckligt med jobb på åhléns än så länge. Idag var iaf den första dagen som jag stängde  på åhléns själv, gick ruskigt bra faktiskt. :)

Just nu ligger jag o Ronja som 2 idiotiska nördar och skriver med varandra på msn, och kollar på resor till Thailand, (om jag bara var rik så) WOOOW vilken fredag, SUPERT ! Men vad ska man göra när man inte ens har pengar att spendera. Men men, får snart en liten slant till lön. JIPPIEEEEEE.... Imorgon är det lördag och jag tänkte sova ungefär hur länge jag bara orkar, sen tänkte jag umgås lite med Johanna, det är den Johannan som bor tillsammans med sin väninna Anna 2 våningar över oss. Micket träävligt. Blir nog en liten långpromenad till Aker brygga eller så. Senare fram mot kvällningen så har vi inte en endaste plan, får se vad morgondagenskvällen har att erbjuda, inte så mycket vad jag kan förstå. Jag tror jag får sätta mig ute på gatan och tigga lite. Så fattig är jag.


Snart äre fan bingen, först skulle man behöva borsta rent bissingarna, tyvärr har vi världens sämsta tandkräm så man typ måste borsta 4 ggr. Bra att veta.

Och för den som vill se bilder på hur jag o Ronja bor så kommer bilder senare, (säkert om ett halvår eller sådär) ;D

Måste bara tala om för mina vänner att jag saknar er totalt. <3


/ Joojjoooooooooooo

BYE

.

vilken jäääkla brutta ... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0