Godnatt ..

Oj vilken trist kväll man har haft, precis som jag trodde.. men det blir vad man gör det till som man brukar kunna säääga! jahaa imorse blev jag väckt av Sumera ännu en gång och ville att jag skulle jobba och visst fasen kunde jag göra det :) Så jag spatserade iväg till Åhléns idag igen. Synd att jag inte kunde umgås med Johanna, men såklart så behöver jag pengar ju, kan ju inte göra mycket annat än ingenting utan pengar.

Efter jobbet gick Ronja och jag till affären o shoppade lite, sen drog vi hem o käkade tacos och jag lovar dig att det var bland de godaste jag ätit på länge! Sen bara softade vi framför datorn och kollade på körslaget. Sen nu ligger jag här och håller på och somnar av trötthet faktiskt. Så nu tänkte jag bara säga godnatt, orkar inte skriva nåt vettigt, inte för att jag brukar det heller men GODNATT.

sweeeeet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0