WOHO

Guud va kär jag blir när jag kollar på "Ensam mamma söker"! Alltså det programmet är så underbart att titta på, Ikväll va det ju final och jag och Ronja skulle försöka kolla på avsnittet, men tror du det gick lr? NÄÄÄÄ först gick det inte ens att komma in på tv3.se, men sen när man väl hade den turen att man råkade komma in så gick det inte att kolla på filmen, Så jävla suuura blev vi, men tydligen skulle varenda jävel kolla på programmet exakt just när vi skulle göra det! Men tillslut fungerade det och vi satt som fastklistrade mot dataskärmen, och faktiskt så är jag lite besviken på Maddes val, jag tyckte ju att hon skulle passa så bra ihop med Anders, nästan likadana va dom ju! men men man kan inte styra över sina känslor, hon gjorde nog rätt ändå :) Och självklart valde Ulrika rätt, hon och Lasse är ju för UNDERBARA asså! Även Helena och Oscar är ju för gulliga tillsammans:) Grattis till allihopa :) Men nu undrar ju jag vad man ska kika på nu då på alla söndagar? jaja de visar sig:)

Den här helgen kan jag iaf tala om att den har vart alldeles toppen, kunde nästan inte blivit bättre:) I fredags hände det inte mycke, jobbade på lördagen och sen blev det tacos efter det med tjejooorna på våning 6. Mycket gott, efter det blev det en liten utgång, helt spontant bara, var inte riktigt meningen, men blev en riktig höjdarkväll iaf :) Och idag sov vi ända till klockan tolv, shit va de va längesen man sov så länge,, men de va riktigt skönt, sov som en kung!  Sen har vi bara tagit det lugnt, älskar söndagar för då behöver man absolut inte röra en fena knappt utan att behöva ha dåligt samvete. Söndagar gillar vi skarpt, allafall jag! Det beror ju iof hur veckan kommer se ut , till exempel den här veckan som kommer, den kommer nog helt enkelt bli hur jäääävla bra som helst, imorgon börjar jag klockan 15, efter det har PINK konsert i spektrum, så då kommer man vara där, askul verkligen:D Hoppas bara att man kommer få se en skymt av kvinnan, synd bara att man är så fattig att man inte ens kan gå på en konsert :( men men, sen på tisdagen är det inventering på KICKS som jag ska vara med på, efter det blir de möte på Vika, kanske en mindre rolig dag men en jävla massa stålar tjänar ja den dagen, de gillas! På onsdagen händer det nog inte heller nåt speciellt men på torsdagen kommer ju Lars Winnerbäck till spektrum så vi hänger väl där som idioter igen:D Skulle egentligen gå på den konserten också men som sagt var... Sen på fredagen blir det först jobb, SEN ÅKER JAG HEEEEEM TILL SVERIGE! Gud va härligt det ska bli att få komma hem och träffa alla, Längtar ! Hoppas bara att det är nån som har lust att hänga lite med mig när jag ändå är hemma! Tänkte dra en liten utgång kanske om någon hakar,, sen vore de supertrevligt att gå på typ marieberg eller stan:D Måste inhandla lite tror ja ;P Sen på måndagen ska ja till läkaren och se va de är för jävla utslag ja har som kliar SATAN, har haft det jävligt länge nu, så nu äre på tin att de ska veck, sen på tisdagen tänkte ja att ja skulle ta en sån där vaccinspruta mot svininfluensan, jävligt nervöst men de är väl ett måste egentligen, det verkar så otäckt, vill helst inte bli sjuk av den....

Näää nu säger vi godnatt för den här gången :) KRAMPUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0