Snart helg !

Guud va skönt det kan vara att vara ledig ibland, för idaag ska jag slinga mitt hår och glo på tvprogram o sen gå ut och gå en sväng senare .. :) Ska nämligen jobba på åhlens i Vika på lördag så man skulle behöva exakt veta var man ska gå :D Annars virrar jag nog bort mig ;P inte för att Oslo är så stort men.
Och snart tänkte jag lägga mig i sänga efter en mycket lyckad frukost nämligen GRÖT och ska snart försöka dra igenom ett program av Stockholm-Arlanda, ett mycket trevligt program tycker jag, har även lärt Ronja att tycka om det vilket jag lyckades väldigt bra med! Heejjja Kennet, Världens härligaste människa ju! Man blir ju glad i hela kroppen så fort han öppnar käften, det är inte alla som är såna :D

Förresten herregud va de snöar ute, hoppas lite stannar kvar på marken, för det blir ju hundra ggr mysigare då :) och inte lika mörkt.. det är fan deppigt när det blir mörkt klockan fyra typ.. BLÄ tummen ner där asså! Hoppas förresten inte att det är snöoväder när jag ska åka hem den fredagen den trettonde.. herregud då vet jag inte riktigt vad jag gör. Kommer jag ju inte kunna slappna en sekund i typ 5 timmar. Jag kommer nog stanna kvar tills på måndagen :) För jag ska inte jobba då för jag ska jobba på fredagen istället. Egentligen kan jag stanna kvar hela veckan men man vill ju hem hit och kanske försöka jobba litegrann. Hoppas att det är nån liten själ som har lust att leka med mig när jag är hemma :D

Nej nu ska jag fortsätta här ;)

Kram påre!






min säng ;P

Lägenheten i Oslo,, my bed ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0