Vill ha helg!!

Såååå nu är det baaaara en jobbdag till, men imorgon slipper jag hemtjänsten iaf så de blir o vara på ekgården.. de får duga:) Fast helst av allt skulle jag välja bort det o vara ledig istället, men då skulle jag inte göra nåt vettigt alls. Så egentligen är det bara bra o tjäna pengar! usch jag känner nu att ja skulle vilja vara lite ledig, känns som det var hundra år sen jag hade helg eftersom ja jobbade helgen som var o förrförra söndagen, usch.. sen har jag jobbat alla dagar förutom igår.. blää. me de säger ja inte sen när ja får lönen.. den kommer nog bli ganska skaplig iaf hooppas jaa,,, men inte den som kommer nästa vecka.. nej usch de blir nog tusen spänn bara.( men ja får skylla mej själv.. men de var de iaf vääääärt:) Och snart är det sommar. De vill jag knappt ens tänka på för mycket till sommar kommer jag nog inte få eftersom ja jobbar heeela sommaren, men ja funderar på om man skulle ta en skitbillig resa nånstans i augusti när jag har slutat jobba. Vetja om de finns nån frivillig som vill följa med?!


och nu ligger man här och funderar på vad man ska göra med sitt liv..? Jag vill veta nuuuuu om jag kommer in på nån skola. Det vore ju helt underbart om man gör det, för då vet man iaf vad man ska göra för nå och slipper tänka på mycket i onödan ifaaaaaall man inte skulle komma in.. usch. Sen skulle det vara underbart att flytta härifrån för här hemma orkar man ju inte bo! Men man vill ju inte flytta från kompisarna! Men så kan man ju inte tänka hela livet. Usch fan det känns som man inte har nå liv, det är bara jobba, sova, äta, supa haha jaa ungefär iaf.. Men klaga är ju synd o göra men de suger verkligen!

Näääj nuu får det här vara sista meningen för nu ska jag knoppa så det snart blir helg för då äre party!

Sovgott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0