Tjoflööjt!

Jaha då har man haft ett litet uppehåll här, får ursäkta mej om det nu är nån endaste liten själ som bryr sej:) Man kan ju hoppas men det kan man ju aldrig veta. Denna vecka har ju vart väldigt intressann med massor att göra.. INTE.. Måndagen började med en ledig dag, kommer faktiskt inte ens ihåg vad jag gjorde,, så kul va det. Tisdagen blev det arbete så det heter duga, usch vilken dryg dag alltså! På kvällen blev det lite umgänge med fröken Kleber, vi var nyttiga och kollade runt på internet efter några kryssningar som vi är tillräckligt gamla att få åka på, tror vi hittade nååt bra iaf :D Jag är ruskigt sugen på det iaf:) Jag fortsätter väl med min händelserika vecka o då har ja kommit fram till onsdagen och det kan ha vart världens tråkigaste dag, jag tog en promenad, städade, tvättade och lagade mat,, resten av tiden satt jag bara och glodde, ganska deprimerad man var då. I idag är det torsdag och då har jag jobbat kväll:) Det flöt på riktigt bra faktiskt även om det var mycket att göra. Tiden går fort iaf och det är ju bra det.

Igår kom jag på att det vore jävligt kul att åka till Spanien på reseledarutbildning i en månad,, det tror ja skulle va sjukt kul faktiskt.. slippa de här jävla skitstället,, det ska ja nog göra om ja inte kommer in på utbildningarna som jag har sökt.. men just nu är ja så mycket mer sugen på det där andra! men ja får väl se hur ja gör,, bort ska ja iaf :D

Imorgon drar jag till Örebro med Malin , måste införskaffa mej lite nya kläder,, känns som det är på tin., vet inte när ja köpte sist,, ja köpte knappt nå innan ja skulle åka till Thailand för det va ju onödigt då.. :P Sen skulle jag behöva ett par nya skor med,, Sen måste man ju gå in på systemet en vända också.. :D

Nej nu mina vänner skulle jag behöva sova lite tror ja!
Puss o adjöken sa löken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0