Söndag.

ujujuj va trött ja är, helt otrooligt faktiskt! Tror nog att jag ska sova i en halvtimme kanske ja blir lite piggare.. fast jag skulle tro att jag skulle vilja sova hela natten sen om man skulle gå o sova:S Man kanske inte ska chansa.:)
Jaha då var helgen snart avklarad. känns rätt härligt ändå, ska bara jobba på tisdag vad jag vet. Men de blir nog mer hoppas ja ! Vill ju inte gå omkring hemma o ha tråkigast i världen. Blää neej!

Den här helgen har vart full måste jag säga, i fredags va vi ju som sagt i frövi och igår åkte jag o becca till linde för en liten utgång. Var meningen att vi skulle till Frimis men hade ju ingen som kunde köra dit. Det var inte så mycket folk men det är ju alltid trevligt o dansa..! Träffade mycket trevligt folk också, o de e ju inte illa de heller.. :)

Nu ska jag nog sova en sväng, eller om man skulle försöka dra ett varv med dammsugarn.. Hmmm.. Skriver ett par rader sen om jag är vaken!:P

Häääärrrååååååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0