HELG..

Jahaa då var helgen här som jag längtat så mycket efter.. :) Sköönt! Så ikväll kanske det blir utgång om fröken Kleber känner föört:D Vart lite drickande igår, vi var först hos becca med johan och dom.. sen drog vi te frövi.. Det fick duga,, men fan va jag var aaaaarg ! :D haha herreguud.. för jag skuuuuuuuuulle verkligen hem o vi kom inte hem o då var ja asarg.. :) Jag blir sällan arg men just då var ja jäävligt trött så jag knappt visste vad jag hette.. Men ikväll ska jag vara glaaaad som jag alltid är ! (oftast).

Just för tillfället sitter jag här och suger på en klubba,, o har precis ätit äcklig mat. blä! Ska försöka hoppa in i duschen för man är ju inte fräsch nånstans. Sen ska jag o Rebecca gå en sväng till affärn , får vi se om man hittar nåt som tilltalar en ;) Men det gör det nog säkert:P Neej nu blire duschen skulle jag tro!!



Keri hilson, Ne-yo - Knock you down

SKÖN LÅT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0