Cindy!


Just nu känner jag mej helt förstöörd. Mamma pratade idag om att vi kanske snart ska avliva Cindy! Miiin älskade hund! Jag vill inte att hon ska försvinna från mej. Kan inte förstå ett liv utan henne! vi har haft henne sen jag var fem år, så länge  jag kan minnas! Jag kommer ihåg när jag var liten då jag låg och grät för att jag inte ville att hon skulle dö. Nu är den tiden snart här. Hon hör ingenting, är stel och nu äter hon varannan dag ungefär och är såå himla smal nu. Jag brukar ge henne annan mat för ja vill att hon ska äta!! Det är så jobbigt att se hur hon bara blir sämre.. men men det är som det är. Det spelar ingen roll om vi skulle skaffa oss en annan hund för ingen skulle kunna ta din plats gumman!  Nu hör jag dej ligger där ute och drömmer, hoppas du drömmer något bra.
Vi ska ha det så bra vi bara kan sista tiden nu vännen min.


Älskar dej<3




Kommentarer
Postat av: mallle

nää cindy:(

2009-05-20 @ 12:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0