27 Maj.

Jag kan bara inte fatta att jag sover så länge. Idag vaknade jag halv tolv, svintrött ! Så här länge brukar jag aldrig sova. Men jag är väl bara inne i en sån "period" nu.. Hoppas den snart är över för jag hatar när jag sover så länge för jag får panik när jag vaknar !  Jag tog mej iaf en promenad med Cindy och höll på o blåsa bort.. Det är verkligen inte skönt! Men var ju tvungen. Sen var jag och Rebecca en sväng på affären båda skulle tydligen dit så då tog vi sälle ;) Jag köpte slingor och lite annat skit. Tänkte jag skulle bli lite ljusare i håret nu till sommaren, känner att jag vart mörkhårig ett bra tag nu så de kan va kul med lite förändring :D Sen nu har jag dammsugit o skurat golvet.. jag kan inte förstå att det ska bli så skitigt så fort här. Snuskigt äre :O

Näää vetja om man skulle börja fixa håret nu så man blir färdig nån gång idag, det är ju inte bara inte :) Hööööörs !

Puss o kjam !

Pink - Please don´t leave me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0