Torsdag!

Heej:)

Guuud så trött jag känner mej nu, sen kan jag ju tala om att jag har AS ont i ryggen, det går inte o beskriva knappt, Den vanliga smärtan har jag fast tio ggr värre, o sen känns det som en nerv eller nåt ligger i kläm så smärtan strålar ner i armen. Inte skönt för fem öre, ska bli skönt me thaimassage:D Ikväll har jag jobbat, gick rätt så bra faktiskt. Glömde mina vantar någonstans, dom vill ja ju ha:( men men hoppas dom kommer fram!:D I helgen blire iaf o jobba på ekgården, ska bli lite skönt faktiskt, det går så fort tiden där:P o sen måste jag ju ha lite pengar när ja kommer hem från utlandet med:D
Fan jag pratade ju med chefen idag och han sa att han inte visste om han kunde fixa så ja får lönen lite tidigare bara för kommunen hade blitt så trött på han förut när han hade frågat, han sa att ja kunde prata me min andra chef, men vafan jag hinner ju ta ut pengarna ju:P Det ska nog inte vara några problem, men de känns som det hade vart lättare o inte lika stressigt om ja redan hade pengarna innan ja åker .. men skitsamma , lite spänning måste man ju ha:P höhö

neej sova nu kanske.

Gooodnaaajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0