Tisdag!

Tjenamors!

Uj va trevligt jag hade det ikväll med bruuudarna, även fast jag var nykter:) Shiitkuuul. Roligt o träffa allihopa måste jag säga för det händer ju inte direkt var o varannan dag. Synd bara att jag var tvungen o åka hem:( Men det blir fler utgångar! Och nu har ja legat här ett tag och letat hotell, jag fattar inte riktigt hur vi ska kunna bestämma oss för det finns tamefan flera hundra tusen hotell. Men någe bra blir det nog! Men jag tycker tiden går sakta.. och så vill jag jobba lite! fan den här månaden ska jag bara jobba helger, känns faktiskt rätt bra ändå, jag skulle ändå inte ha nå och göra för jag måste spara typ varenda krona jag äger och har, då kan jag lika gärna jobba faktiskt:) Men nu minsann ska ja nog sova lite! Vore skönt.

Ha en skön natt , Pussilipusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0