Tisdag.

Då har man haft mormor och morfar och bror mina här och käkat lite mat o sådär, jag fick tallrikar och dessertskålar som jag ska äta glass ur sen:D Sen imorron blir de lite kalas hemma hos far min, då blir det tårta o bullar och lite smörgåstårta tror ja! Först ska jag hem till pappas granne ;) Rebecca.. Ska blir så trevligt att umgås med henne innan jag åker, herregud vad jag kommer sakna henne. Sen kommer jag sakna Cindy också:( Meeeen jag är ju bara borta i en månad;P Men iaf så ringde jag och kolla upp det där med taxfreen, det hade ju blivit så jäkla knasigt alltihop så man blev ju inte riktigt klok..! men nu är det klappat och klart så nu ligger väl spriten på flygstolen på fredag;) Underbart!
Det blir ju partaj på lördag ska ja ju få tala om.. Men det blire när jag kommer hem med.. parta hemma hos rebecca och fira min födelsedag och lite inflyttningsfest kanske ?

Nu har jag världens jävla resfeber...

Ska föörsöka sova nu då.

GOdnattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0