Thailand idaag:)

jahaaaa, då far vi till thailand idag då:) Grymt skönt ska det bli! Skulle egentligen försökt ha vart vaken ganska länge inatt men jag låg och kollade på film och tillslut orkade jag inte hålla ögonen öppna! Jag somnade kvart över ett. Jag hade tänkt att vart vaken åtminstone till 3:P de gick ju inge vidare. Så nu vaknade jag klockan 6. Kände att jag inte ville sova för mycke för då kan jag inte sova på planet. Och förresten är de ju min 20-årsdag idag:) Inte illa  pinkat de heller minsann! Så då får jag väl gratulera mig själv då.:) Nee nu vill jag bara iväg. om 4 timmar kommer Emma o Anna och hämtar oss, vad ska jag göra under tiden då? Mååååste plocka bort nå ur min resväska, alldeles för mycke skit har jag stoppat med mej! Vill ju ha något med mig hem juu:) Men inte går det att bestämma sej heller. bläää för det!!

Lite frukost på de här kanske !


Puss o adjö vi hööörs väl när jag är på andra sidan jordklotet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0