Söndag!

Hejsan!

Guud va skönt o va hemma efter en dag på jobbet, usch vad jag känner mig trött! och sen har jag ont i halsen, vet inte om jag ska skita i dansen,, vill ju gå på den men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, vill ju inte bli sjukare så jag tror jag få strunta i det och kanske ta mig en promenad istället. Det vore skönt. Jag skulle också behöva gå och köpa halstabletter eller nåt, usch vad jag känner mej slö:S men jag vill verkligen inte bli sjuk! Herregud vad trött jag är, somnade inte förns halv två tror ja, hade så ont i magen :( Och så får man inte sova ut imorron heller, fast ja slutar ett och så vet jag precis vad jag ska göra! Det blír iaf en skön dag :) Nej nu ska jag pallra mej ut om jag orkar!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0