Onsdagen den elfte!

Hej mina vänner.

Då ligger man här igen efter att ha jobbat på 3:an idag igen. Tycker tiden går så fort så jag knappt hinner med.. Jag fattar inte, ja tyckte nyss det var februari! men de va de kanske också:D Och sen idag ringde dom från hemtjänsten o sa att jag skulle jobba dag på söndag istället för delad, skapligt lycklig jag vart för då kan jag trääna! Wiihuu , Det händer ju inte ofta för jag jobbar nästan jämt tycker jag. Men nu kan jag vara med en gång innan jag ska iväg! usch skulle behöva gå ner ett par kilon, känns inge kul o gå o se ut som en fet kossa på stranden. Och det blir ju inte bättre när man käkar kladdkaka,, för det gjorde jag och Becca igår:) Det var ju ett tag sen man träffa henne, det e alltid så trevligt då för då har man så mycke o tala om:D Det är ju fan underbart! Och på lördag ska ja faktiskt leka med henne, för hon ska flytta hemifrån:D då ska ja flytta in till henne;)  Neee nu ska ja inte skriva mer.

Gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0