Ny vecka..

TJEEENA!

Hur sjutton är läget? Här är de hur bra som helst typ, har vart en riktigt trevlig dag idag tycker jag, va till stan med Malin, Emma och Anna:) Jag köpte mej nytt smink, foundation, mascara och bronzepuder.. sen köpte jag puder till håret med, och ett par asgrymma solglajjer som är rosa.. fyfan va ja kommer glänsa :) Sen köpte jag mej ett fint rosa linne:) ujj va nöjd jag är alltså! Sen tror jag inte jag köpte nå mer.. Sen när vi blev klara i Örebro drog vi oss te Fellingsbro och bokade hotell :D Först blev det ett lyxhotell typ ;) haha nee men nästan iaf. Skitfint läge, ligger typ på ett berg eller nåt precis vid stranden! Där ska vi vara en vecka, andra veckan ska vi bo på ett lite mindre fint hotell som bara kostade 400 kronor för en vecka, det är ju heeelt OKEJ! För den veckan hade vi tänkt att se oss omkring , åka till Phi Phi island o bo några dagar till exempel. Sen efter två veckor blir ju jag o Emma heeeeelt ensamma, så då tänkte vi att vi skulle bo på Sugar Palm resort, kata beach.. Skitfint hotell det med! Längtar Jag tyckte nyss att det var en hel månad kvar, jag tycker tiden bara rinner iväg. Jag tror att det kommer gå skitfort, jag ska ju jobba nu dom här helgerna som är kvar o det går ju så fort! Tur det iaf.

Nu ska ja sööva.. Godnatt Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0