Nästa vecka...

....då drar vi till Thailand. Wihuuu. kan inte fatta att jag ska ligga där på stranden och bara STEKA!  Underbart är ordet.
Hemtjänsten ringde sen när jag kom hem från jobbet och frågade om jag kunde jobba kväll den 26/3, dagen innan vi åker, men jag tackade ja, tänker på pengarna, men egentligen skulle jag behöva vara hemma och packa och bara ta det lugnt, men jag får väl försöka packa innan. Och nu försöker jag komma på vad jag ska ha med mej. Svårt äre verkligen. usch va jag känner mej trött, slutade ett idag och har inte rört en fena sen jag kom hem, det e bara skönt!
Ikväll ska jag göra lika lite, och kanske gå och lägga mig tidigt och kolla på film, herregud jag vet inte när jag såg en film senast, hur längesen som helst. men men.


MIN PACKNINGSLISTA

- BIKINI, min leopardfärgade :D tar kanske med nån annan också;P
- Solskyddsfaktor 30 ? Blir nog bja.
- Lite kläder, det jag vet att jag kommer använda.
- PENGAR
- En bok kanske, eller ?
- Hudlotion
- Tandkräm och tandborste :D
- Trosor och bh kan vara bra att ha. höhö
- Handdukar, kanske man köpa några fina och billiga där.
- Mobilen, helt självklart, måste lägga in maassa musik så jag kan lyssna på planet!
- Datorn , inte helt bombis på det, känns jävligt nördigt , men man vill ju lyssna på musik ?
- Smink.
- parfym och deodorant, haha hjälper väl lite kanske, man svettas väl bort allt på en sekund.
- smycken
- nagellack, så fint o ha färgglada naglar samtidigt som man är brun!
- sommarskor vore en idé.
- LÄPPSYL
- passet fööör faaan!
- nån väska kanske.
- rakhyvlar
- Shampoo och balsam, hårpackningsskit borde man ha!
- EFTER SOL
- nagelfil
- SVENSKT GODIS ÄR JU GOTT ;)
- imodium , man vet aldrig ;D
- mobilladdare
- min almanacka
- penna
- aceton
- p-piller.
- nu höll jag på o glömma och skriva med mina ROSA solglajjer .. så jävla häärliga.

Neej nu kan jag nog inte komma på nåt mer, har jag glömt nåt så kan ni ju gärna påpeka;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

alvedon :P hehe alltid bra och aloevera ifall du bränner dig

2009-03-26 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0