Måndag..

.................Det är riktigt kusligt va dagarna går fort, jag kan inte förstå vart dagarna tar vägen ? Ursäkta om jag tjatar men jag tycker det bara rinner iväg så jag knappt hinner tänka.. :)


Jag har iaf jobbat helgen nu och idag, nu är man riktigt trött, och då menar jag TRÖTT. När jag kom hem från jobbet vilade jag inte en sekund utan jag höll på med packningen, packade ner litegranna,, och sen klippte jag till 2 par jeansshorts av jeans jag aaaaldrig använder, Jag är nöjd, skulle behöva köpa mej ett par långa fina ben bara, nån som kan ge tips på var man kan köpa det? ..

Nu har vi iaf skjuts till arlanda, riktigt skönt att slippa åka buss och tåg, då skulle vi fått byta o hålla på. inte riktigt min grej,, men hade väl fått vart tvungen te de om man inte hitta nå annat. Nu ikväll har jag faktiskt tittat lite på tv, brukar knappt aldrig göra det nu för tiden, vet inte riktigt varför.. iaf så kollade jag på charterhjältar, inte alls lika bra som semestersvenskar var. men nu är det tydligen slut.. och sen tittade jag även på Spårlöst, världens sorgligaste program förövrigt, gråter varenda gång jag kollar på det. Det är ju såå mycke känslooor!

Och guuud va skönt det ska bli att få sova ut lite imorgon, för sen på kvällen blire 20-årskalas här lite i förtid.. på onsdag blire också kalas fast hemma hos pappa! Har baaaaaaaara önskat mej pengar.
Det här duger inte, ögonen faller ihop hela tiden, så nu är det god tid för mig att knoppa.

Godnatt och sov så gott. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0