Kalas..

Jaha ikväll har man haft ett litet kalas, det var farfar, Aggen, Niina, Tobbe, Emma, Mattias och min bror Fredrik! Mycket mycket trevligt. Sällan man träffar nån av dom. Det är ju ingen av dom som bor i Fellingsbro längre, och det kan man ju förstå för vem vill bo häär? Fick pengar, vilket jag blev väääldans glad över, det är det jag behöver nu. Imorgon kanske jag får pengar av mor min om man har tur:) Herregud nu har man mumsat smörgåstårta och massa gott två dagar i rad ! men men man fyller bara 20 en gång i livet :) Jag är så fruuktansvärt nervös över hur mycke jag får i lön, jag ska bara kasta mej ut till brevlådan imorgon, hoppas verkligen att den blir skaplig. Nu ska jag knoppa!


2 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0