HELG

Godafton.

Nu ska jag alldeles snart sova, är trött efter en arbetsdag, känns som jag har växtvärk i mina ben, känner mej liten igen:D Usch imorron ska jag kliva upp ungefär kvart i sex, för jag börjar 6.40. Lagom kuul! Men bara jag får komma upp så ska det vara lugnt. Helst skulle jag bara hoppa över söndagen, vill att det ska vara måndag för då blire stan! Mitt smink är totalslut, måste köpa en ny mascara, foundation, puder och rouge. Fan va tråkigt! det är inte ens kul o köpa smink för det är förbannat dyrt. Roligare o köpa nå fint linne lr nåt, det tror ja kanske att jag med ska göra. Känns som man ändå vill ha nåt fint tills man åker bort:) Finns säkert massa fint där med att köpa. Jag skulle väldigt gärna ha min kjol som jag beställde från La Redoute. Skitfin verkligen, hoppas den kommer innan jag ska åka!

Iaf så har jag spenderat denna lördagkväll med mamma och Maria, vi kollade på melodifestivalen och åt lite mat. Det fick väl duga, Kul liv jag har egentligen, men man orkar inte hitta på nåt när man jobbar helg, man är inte direkt pigg på o göra nå heller! Ska bli skönt o vara ledig lite i veckan, så man är redo för fredagkvällen sen;) haha fyfan, ja jobbar på alla dagar man kan hitta på nåt roligt på, egentligen är det rätt värdelöst o vara ledig i veckan, och det är ju inte ens kul o behöva jobba 3 helger i rad. Men det är inte det minsta synd om mej egentligen :D Det är ju på helgerna man drar in slantar..

Nehe, om man skulle försöka gå o knoppa. Hejsvejs och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0