Heeej!

Nu javlar ska ja skriva lite har som jag inte gjort pa ett bra tag. Har nere ar det kanon! hur varmt som helst och underbart i vattnet, men resan borjade ju ruskigt bra redan pa arlanda, da fick vi springa utav helvete for att ens hinna med planet. vi gick runt och skrotade i andra delen av arlanda... sen ringde emmas pappa o fragade vart tusan vi var nagonstans ! haha men vi hann iaf med planet men blev lite svettiga men det var val lika bra att vanja sej vid det for har svettas man hela tiden. Pa planet sov jag inte en sekund sa de var bra drygt. men de gick bra. Efter bara nagon dag fick jag magsjuka sa jag sydde val en 8 ggr iaf. Fick stanna pa hotellrummet medans dom andra gick till stranden. Men nu mar jag fint igen!


Idag har vi vart pa Kata noi stranden hur underbar som helst. Sen drog vi ut lite pa stan o kakade fast jag at inte eftersom jag inte har den basta matlusten an,. sen borjade regnet osa ner sa det blev inte bara lite blott! Vi gick in och fick lite massage i en timme vilket var ratt kul faktiskt. Skooont ocksa! Och nu sitter vid har och nordar lite som vi inte gjort pa ett bra tag! Imorgon ska vi dra till en o och bada o sola och ha de hur gott som helst! NU ska vi val fara vidare !

Pusss pa er dar hemma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0