Hajhaj!

Kooors i taket va vacker väder vi har fått !
Det är ju inte riktigt varje dag vi haft så fint, det är ju inte direkt varje dag man får se en skymt av sooolen. typ 10 gånger om året , nästan iaf :D hihi. Jaha då ligger jag här och försöker samla kraft för att kunna städa lite, jag förstår inte hur det kan bli så skitigt så fort, jag tycker inte jag gör annat än att städa, förutom jobba då.. men men jag får leva med det, snart slipper jag städa o tvätta o jobba på Väääldigt länge. Nyss var jag ute occh tog mig en promenad, det är ju bra underbart. Och igår var jag o malin ute på långpromenad till kyrkan och titta till min farmor och malins farfar. Hoppas dom har det bra :) Jaha nehe vad väntar jag på? Det är bara och ta tag i städningen.

9 dagar kvar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0