Fjeedaaag!

Godkväll på er!

Då va det fredag igen, känns som dagarna går i rasande fart! Fick jobba ikväll så de blev inge ledighet här inte, o imorron och på söndag jobbar med! Men det gör mej inte ett skit, för jag får pengar! och de är ju verkligen nåt som går åt;) Får ju lön samma dag som jag kommer hem :) Inga fel. Idag fick jag iaf vara på trean som jag också ska vara hela helgen, har inte vart på trean förut, riktigt spännande ;) Hoppas det går bra alla timmar ja blir själv!

Snart blir det väl o sova, börjar 8 imorron iaf ! Grymt skönt, det är stor skillnad. då äre ju iaf ljust när man vaknar, underbart! Ska väl se en sväng på film tror ja innan jag somnar. :)

Nattinatt , Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0