Då var det fredag ..

Hej på er mina vänner.

Vaknade klockan 7 imorse, kände mej riktigt pigg faktiskt. Rätt så skönt och vakna i skaplig tid, eller ja 07.00 är ju nästan att ta i ! haha men jag släpade ut både mig och hunden på en promenad, förstår inte att hon alltid ska gå där det är som skitigast. Hon är ju bra tokig. Sen tog jag mej en titt i brevlåådan och skulle se om jag hade fått mitt VISAkort, men det förstod jag att jag inte hade fått så jag ringde till banken så nu har dom beställt ett nytt, jag fattar inte varför det alltid ska krångla med saker och ting när det gäller mig. alltid är det nåt. Hoppas det inte krånglar igen för då vet jag inte vad jag ska göra, måste ju ha ett VISAkort i thailand. Jag blir så trött! Men jag har ju vant mig.
Och nu ligger jag här och funderar vad som ska ske denna dag, klockan är ju bara 11.00 och jag tycker jag har vart vaken i flera timmar. Förstår inte riktigt vad man ska upp så tidigt när man ändå inte har nåt att göra, man vill ju bara att tiden ska gå fort och det gör den inte när man vaknar vid den tiden. Men det är ändå bra att jag vaknade då för då kan jag ju iaf sova ikväll eftersom jag ska jobba imorron. Börjar klockan åtta, underbart skönt! Så himla skönt när det är ljust när man vaknar, man blir genast pigg! Men på söndag börjar jag 06.40. Jaa vad ska man säga. Men men. Igår ringde jag iaf till Ekgården och sa att jag ville jobba där i sommar och självklart fick jag det, avdelning 4 blir det:) Tycker det känns jättebra faktiskt för jag trivs så bra där. Hemtjänsten blir väl tjuriga för då måste ju dom fixa nån annan för dom tror ju att jag ska vara där, men det struntar jag fullkomligt i. 

Undrar väldigt vad kvällen har att erbjuda. Det kanske man borde ta reda påå! Det blir väl o sitta o glo framför tvn. Kul liv som man har. Nu ska ja fortsätta!

Take caare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0