22 mars

Hello;)

Snart ska man iväg och jobba, jobbar nämligen delad tur va ovanligt :D haha nej men det går så bra så. Tycker knappt ens att det känns tråkigt att gå iväg faktiskt. Det brukar alltid ta emot så mycke när ja jobbar på hemtjänsten... :/ Men så fick jag en till dag den här veckan så jag jobbar dag imorron 7-14 jäävligt skönt är de, o inte länge heller, tycker dagen bara svischar förbi då:) Men ack va träligt att det började snöa idag, det kunde jag nästan förstå att ja skulle hinna få se lite snö innan jag far iväg österut. Och igår beställde vi saker från taxfreen,, och de vart nå tok iaf men hooppas det ordnar till sej..OOOh jag är så nervös känner jag,, har svårt och sova om kvällarna, känner mej skitpigg fast det dröjer ju inte flera timmar innan jag somnar så de e kanoon! Men på torsdag kommer jag absolut inte kunna sova, fast jag hade inte ens tänkt sova ,, haha är bättre om jag är vaken så länge jag orkar så man kan sova på planet sen, för när vi har landat är klockan halv nio på morgonen och då äre ju bra om man har sovit på planet ! Visst är man väl lite smart ?!

Neeee vetja om man skulle försöka fixa iordning lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0