TRÖTT.

Herregud , ja e sjukt trött nu alltså! Kan vara för att jag har sovit dåligt två nätter nu.. drömmer hemska drömmar ,, som inatt tex,, då drömde jag att jag blev skjuten och bara faller ihop, men tanken saa . Du lever , du lever !  sen vaknade jag. Har aldrig någonsin drömt något sånt där. Sen efter den drömmen drömde jag om något psykfall som jagade en flicka för han skulle döda henne.. flickan var inte jag denna gång. Det är konstigt det där med drömmar.. Skulle väldigt gärna veta varför man drömmer det man drömmer.. men de lär man ju aldrig få veta.


Ikväll har jag haft riktigt tråkigt faktiskt.. har bara tänkt o tänkt o tänkt o tvättat tre plagg. Sen inge mer. Kul liv man har.  Känner mej rätt så lättad iaf fast ändå nere på samma gång. Jaaa det är en konstig känsla.. Alltid är så himla konstigt. konstbesynligt med annat ord!

Igår fick jag för mej att jag skulle beställa en bikini från nelly.com, så då gjorde jag det,, jag slant lite så råkade beställa en klänning också eller vad man ska kalla det. Väldigt nöjd är jag, det dumma är bara vad man ska ta för storlek. Man får helt enkelt gissa. Förra gången gick det som en dans.. den här gången blir det nog bara pannkaka av hela skiten !
Då var det midsommar imorron igen. o regna ska de göra. Men då är ju som det brukar, även fast man gärna hade sett skymten av solen,, kanske man också får. Nu tänkte jag faktiskt knoppa lite och hoppas att man vaknar på rätt sida. Det vore ju toppen alltså..
NATTINATT!


This long distance is killing me.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0