Tisdag..

Dagen började vääldigt bra faktiskt.. utan anledning faktiskt.. jag var skitglad ! dansa o skutta på mitt rum till bäst musik just nu;) Sen skulle jag följa med mamma till linde.. Då vart ja mindre glad.. haha.. Sen när vi kom hem därifrån ställde ja mej vid spisen o lagade spagetti o köttfärssås ! mumms vare ! :D Och ja sitter här och tänker på hur och när ja ska in till stan o klippa mej ! måste verkligen göra det.. de ser bedrövligt ut nu.. sen skulle ja behöva slinga en gång till .. då blire kalas. Ska köpa löshår nu med.. Jag kan inte förstå att ja inte kan få långt håår :S  Blää ! Fast jag tror jag förstör det väldigt mycket också,, färgar hit o dit.. inte så konstigt då.. Fan va tråkigt ja har knappt en människa på msn.. o inge bra på tv heller.. Bläää.. ska nog försätta på filmen som ja börja på i helgen.. Bra än så länge:D

HEJHEj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0