Midsommar!

Glad midsommar på er alla glada ! :)

Då va denna dag här och ja tycker det ska bli riktigt trevligt faktiskt ! Men ja sov ruskigt länge idag.. vaknade 6.20 o trodde klockan va asmycke.. då var jag pigg om man jämför sen när klockan var 11 då jag faktiskt var tvungen och gå upp.. alltid såå.. typiskt tycker jag :) men ja pallrade mej upp iaf.. gjorde iordning frukost, diskade lite o nu sitter jag här o skriver ett par rader på denna ljuvliga midsommar. Solen skiner lite halvt och det är ju lite lovande iaf att det inte är helt grått ute för då hade man knappt velat gå ut .. Och så va det ju kläder för kvällen också,, jag tror ja får gå naken hela kvällen p.g.a att ja inte ens har några :D kul.. har ju min fina klänning men den tar vi inte idag... känns som det ska bli kallt med den.

Nej vetja om man skulle försöka diska upp det lilla som är kvar..

jag återkommer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0