:)

Räddräddrädd.. men de börjar kännas pyttelite bättre.

Idag har ja bara tagit det lugnt har inte gjort så mycket, vaknade tio av att Tarja från Piteå smsa mej och frågade om jag hade nåt sommarjobb .. hmm jaja,, hon hade skickat fel! Den där där Tarja;) Sen har ja inte gjort så mycke mer, sötisen ringde så ja fick prata lite :) det var miicket trevligt;) hihi.. Och imorron jobbar ja 7-16 . e inte jättetaggad.. men ja är väldigt glad över att jag ska vara där i sommar. :) idag fick ja tydligen mina skattepengar kan inte fatta för ja skulle få dom i augusti, men ja är glad för det för det var verkligen nu som jag behövde dom :D kan inte bli bättre.. sen längtar ja tills ja får lönen. ännu mera stålar.. Det blir aldrig för mycket av dom,, det går åt om man säger så;) Shoppa lite är ju aldrig fel! Höhö..

Nej nu ska ja gå o knoppa .. kanske glo på film innan!


 

With you is where i'd rather be
but were stuck where we are
it's so hard, your so far..
this long distance is killing me
I wish that you are here with me
but were stuck where we are
it's so hard, your so far..
this long distance is killing me

Brandy - Long distance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0