Ledig

Hejsan !

Just nu sitter jag här i sängen och försöker smälta maten som bestod av potatis, köttbullar, sås och lingon,, mumsigt tycker ja iaf ! men är så mätt nu så ja kan säkert inte ens gå rakt! Och regnet står som spön i backen och man får helt enkelt sitta inne för att inte bli blöt. Jag var tvungen att gå ut när jag o malin skulle te barnmorskan, fötterna badade ju! men men.. man dör ju inte och det är väl jävligt tur det :) Skulle egentligen åkt till Eskilstuna idag och gå på Zoo me Elin, Mathilda och Elin.. vädret tillät inte det.. och det var ju synd, sen vart de tal om att vi skulle åka till marieberg istället.. men ingen hade bil och de krånglade bara. Jag skulle verkligen vilja ha en egen bil! Förstå va lätt allt hade vart:) man kanske skulle gå sta o köpa en :D Nej nu ska jag väl försöka gå ner och kolla om tvätten har torkat.




ViHörs !





Känner att jag vill åka bort, långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0