Hej.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev nåt, har jobbat o bara inte orkat skriva.. onsdag är det idag och har vart ledig, så jäkla skönt men man blir så rastlös.. eller ja har ju städat o diskat o tvättat o lagat mat.. resten av tiden har jag haft sällskap av datorn och tvn. orkar inte ens gå ut o röra på mig.. måste bli bättring på den fronten. Imorgon är de tal om att det ska regna.. o de e ju otur eftersom vi skulle åkt till Eskilstuna och Tuna Park och gå på parken zooooo;D för de va ju ett bra tag sen. Kommer inte ihåg sist. Men de blir väl inte av, kanske bara blir en tripp till Marieberg eller nå. kul o träffas och umgås lite iaf :) Vi får se hur de blir med den saken. Usch jag ska jobba fredagkväll och hela helgen. känner mej inte så lockad till att göra det . De går nog bra ändå!


Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0