:)

Hejsan!

Nu ligger jag i sängen och är helt jävla PROPPMÄTT ! slängde i mig en mixrulle, och nu får ja inte i mig ett gram till. Har jobbat ikväll och ska jobba hela helgen. Tycker inte att det gör speciellt mycke, skulle ändå inte ha gjort nåt vettigt. Då kan jag lika gärna jobba och tjäna pengar:) Nu har ju då mamma kommit hem och gud ja är redan trött på na! Hur jobbigt som helst kommer det bli för jag kommer ju jobba me henne snart också .. :(:( men men.. helt sjukt fort har tiden gått iaf. Har redan gått 4 veckor, hälften har gått nu.. fast nu blire värre ,, börjar 100% nu på måndag.. Blir nog bra.
Näääää nu ska jag väl försöka sova.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0