Onsdagmorgon!

Godmorgon!

Nu funkar det iaf, igår kväll när jag skulle skriva va de nå fel:S men men nu går de:D
Vaknade nyss av att Burim ringde o fråfade om jag kunde jobba ett par dagar nästa vecka men jag jobbade på hemtjänsten redan, men på tisdag kunde jag iaf, tycker det är rätt så trevligt o tjäna lite pengar, skulle vilja åka lite utomlands faktiskt:) Thailand vore finfint! jag kan åk avart som helst egentligen bara det är varmt o strålande soool:D Nån som kan tänka sej följa med kanske?

Och nu frågade mamma om jag vill följa med till Lindesberg, men de vill jag inte! Jag klarar nej bra ändå:)
Funderar på om man skulle gå upp o käka lite frukost, de skulle sitta fint tror jag! Jag känner mej vääldigt trött får jag lov att säga, just nu känner jag mej inte så alllert att jobba ikväll, men när jag väl kommer dit ska det väl gå bra.

 frukosten väntar! Puss o Kjqm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0