Torsdag!

HEEEJ!

Ojojoj va trött jag är !! det är helt otroligt, ja vaknade ju halv elva, så jag borde verkligen inte vara trött. Men det är skönt det då vet jag att jag kan somna iaf :) Det ska jag alldeles snart göra, så fort jag skrivit ett par rader i den här så kallade bloggen. :)  haha o så ligger och vet inte riktigt vad jag ska skriva, man är ju inte direkt nån författare ;) haha.

Iaf så började dagen med att jag dyngtrött vaknade av klockan, måste ställa klockan annars är jag rädd att vakna och få en chock när jag tittar på klockan. Hatar det, för då somnar man sent på natten sen..:( Sen gick jag upp och åt frukost o sen började städningen.. gjorde faktiskt en RIKTIG städning idag, jag dammsög listerna och tog ut mattorna på vädring, o rensade i min garderob, sen dammade jag uppe på garderoben, dääär fanns det damm så de räckte och blev över kan ja säga! haha roligt ämne ja skriver om,, städning, men de är väl ungefär det enda jag gör på dagarna när jag är ledig. Något filmtittande har ju inte heller blitt av på länge, vet inte riktigt varför men jag har väl haft annat för mej, städat kanske;) Sen skulle iaf min mamma iväg till jobbet, och de tycker jag är såå skönt o bara få vara själv hemma.Då drog jag med mig Cindy ut på en promenad, Faaaan va skitigt det är ute ! jag var tvungen o slänga in na i duschen när vi kom hem, helt grusig ! Men hon vart ren o fin:D Sen slog  jag upp receptboken och leta på nå bra recept på lax, så jag fixa till nudlar , lax och sås och wokgrönsaker.. :) Det fick duga! Sen ringde far min och fråga om jag skulle komma över med Cindy, och dit gick jag minsann för jag skulle bli bjuden på tårta. Det var gott vill jag lova!  Sen gick jag hem o tittade på "Du är vad du äter". Det låter ju som jag har världens mest händelserika liv.. Lr inte..

Imorgon och i helgen händer det inte mycke mer än att jag ska jobba,, imorron jobbar jag till halv fyra  o dom andra dagarna är delade turer ! Det värsta som finns ungefär. Men ska jag komma iväg till Thailand så äre bara o jobba! Vill verkligen komma iväg i slutet på mars , när den feta lönen kommer och ja precis fyllt tant.. :D Det skulle passa mej bra.

Jahoopp det var dom raderna det. nu ska ja bara knoppa o sen kliva upp imorron o se glad ut!
Då får man väl önska en god natt och en riktigt skön natt ! Det ska faaan jag ha!
Puss o hej leverpastej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0