Torsdag.

Tjenare !

Fy fan va trött jag är ., känns typ som jag håller på och bli sjuk:S Det vill jag verkligen inte!
Men iaf ska jag jobba imorgon med, usch jag har jobbat så mycke nu så ja känner att jag borde vara ledig lite, men jag tänker på pengarna.. jag vill ju komma till Thailand! Nån som vill följa med mej? Vill ju helst inte åka helt ensam, men ja blir väl så illa tvungen:P haha. Den här helgen kommer väl bli lika tråkig som vanligt, skulle egentligen på krogen men de blir nog inte så, men ja känner fan att jag måste hitta på nåt den här helgen,, förra helgen jobbade jag o helgen innan det var jag sjuk.. nåt måste jag hitta på.

Nej nu ska ja och Cindy gå hem . Sen ska jag kolla på film och sova sen! Gristrött är ja!:P

Puss och kram på er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0