Tisdag...

Tjosan i trosan:D

Herregud vad jag är trött nu, nu är ja riktigt trött på att jobba kväll, skönt att jag ska jobba dag imorron,, börjar halv åtta eftersom jag måste ha ett antal timmars vila:P skönt de!
Den här dagen började med att jag vaknade halv åtta, för jag fick sms av Emma och sen va riktigt kissnödig så ja visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, så jag klev upp och blev pigg, de va första gången jag klivit upp halv åtta fast jag inte behövde.. De har nog aldrig hänt förut. Iaf så tog jag mej en promenad för de va soligt ute,, som vanligt blir det molnigt när ja kommer ut, de e ju inte direkt första gången det händer. Haha jag tar en lagom sväng och mötte alla tanter som var ute och gick tillsammans, hurtigt av dom!! Sen kom jag hem och gjorde lite mer ingenting. Sen smsa jag bara med Emma och väntade på att jag skulle gå iväg te jobbet. Det känns riktigt tråkigt när man går iväg..

Jag fick samma sväng som jag hade igår, tycker den är rätt okej faktiskt! När jag skulle åka ner igen till lokalen hade det skett en singelolycka mitt i fellingdbro nästan. Brandbilar o skit stod där.. Klantigt,, hah nej då, jag höll faktiskt på o köra ner i diket idag, riktigt nära men ja klara mej .. skicklig som man är ;) haha nej men fan de e svinhalt ute nu, De har ju blitt mildgrader ute nu så de e inte så jättekonstigt. Sen när jag kommer till affärn va de nån jävel som hade snattat, fan va de händer saker här i byn, igår va de nån som körde in i en lyktstolpe så hela bilen blev helt förstörd, o sen de här idag, Helt stööört!:D haha. Och sen nu ligger jag här i min varma, sköna säng, kan de bli bättre? Helst vill ja ju sova ut imorron med de kan jag får göra på fredag. Fick en förfrågan om man ville hänga med ut på krogen idag,, men ja jobbar ju bara o står i hela dagarna så de blidde inge av med det, :P Fan ska nog inte gå ut på krogen på ett tag, måste ju spara pengar te resan,, Och idag funderade jag på om ja borde ta en spruta... jag har fan inte en aning om vad ja behöver ha? Nån spruta ska jag nog ta iaf! jaha nehe jaha , om man skulle försöka knyta sej nu då, Snart är huvudvärken borta, fick de idag när jag var ute o gick , snön bländade så jävla mycke så var tvungen te o kisa me ögonen hela tiden,,, sen hade jag de hela dagen, tog en värktablett nyss så den ska väl hjälpa får vi tro!  Nu har jag iaf skrivit lite mer än jag brukar, de blev en händelserik tisdag med andra ord.... :P

Godnatt! 

Pysss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0