Tisdag!

Hejsan!

Nu har man slutat jobba och så sitter man här och tart lugnt, ska ut på en promenad i solskenet snart:) Guuuuuuud va rart:D Sen blir det mindre rart när man ska hem o städa rummet, det ser inte ut som det borde! Sen ska jag äta köttbullar och mos:P inte världens härligaste maträtt , men men. Sen hade jag en fundering om man skulle ta o färga håret, men ja vet inte. Eller så följer jag med morsan till stan imorgon o köper där. Men jag orkar inte gå upp tidigt för det första, och för det andra kommer jag bli rätt trött på henne. Hon kan aldrig bestämma sej! Det är bra drygt. För det tredje vill jag vila mig innan jag ska iväg och jobba. Så vi får se hur det blir helt enkelt.

Nu ska ja pallra mej iväg! :D


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Har ni solsken i broa alltså! vad orättvist :P här är det mulet o grått, men jag har minsann också promenerat :) det var skönt!

2009-02-18 @ 16:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0