Söndag!

Heeejsan:)

Då sitter man här igen, efter en mycket innehållsrik söndag,, (den e ju inte slut än iaf:D) Vaknade vid 10 ungefär som vanligt,, herregud va slött det låter,, aaa iaf dom dagarna ja är ledig:) måste ju passa på o sova när man ändå kan.. :) o sen tittar man ut genom fönstret o kan knappt tro sina ögon, typ en meter snö utanför! Va väldigt längesen det va så mycke ! :) Sen såg ja att de låg godispapper på golvet o undra vem de kunde vara, om inte Cindy, hon är ju bedrövlig. Iaf så frågar Johan om ja ska med ner till hallen o kolla på Fellingsbrocupen o det kunde jag ju gärna göra! Mycket trevligt , Grönbo vann iaf skiten! Kunde man ju inte tro.. Tur att inte Johan va med :D haha. Vi hade våra vanliga diskussioner som alltid är väääääldigt seriösa. Jag åkte hem ungefär vid fyra och kollade på hockeyn, Sverige-Finland.. Självklart vann Sverige. :D Hockeyn gick lite bättre än den där jävla handbollen som man fick skämmas rejält över.

Jag måste säga att jag tycker förkylningen är mycket bättre än igår :) Ett bra tecken!
Men nu ligger man här i ensamheten medans mamma umgås me sin pojkvän;) haha känns roligt. Usch nyss hävde ja i mej en massa kexchoklad så ja fick ont i magen, men det är väl så en söndagkväll ska se ut!

Nej vetja om ja skulle gå ut o va lite social, på msn äre öken så !
Adjöken sa löken ! Tjoflöjt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0