Söndag

Heej!

Den här dagen har bara flytit på, skitskönt faktiskt! jobbade från 8-18 och de gick fan hur fort som helst! Jag trodde jag skulle få vara ledig imorron, men icke, de blir o jobba från 15-21.30. men jag får iaf sovmorgon som jag har längtat efter så! Så jävla skönt! Jag skulle ändå inte ha gjort nåt vettigt imorron kväll så jag kan lika gärna jobba:) Fan jag hinner ju aldrig träna, :S men ja får pengar istället, det känns ju inte helt fy skam:D Nån gång nu i veckan skulle jag behöva åka in till stan o köpa lite smink, de börjar bli jävligt dåligt med det:P Sen skulle jag behöva köpa en bikinitöverdel, den som jag beställde från HM blev ju för liten, så jävla drygt,, Annars älskar jag min bikini ! :)
Nehe nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, för jag har inget liv!:D

Filmdax (:

Pusselipussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0