Onsdag kväll:)

Godafton:)

Nu ligger jag här o tar de lugnt efter jobbet, usch tyckte den här kvällen var rätt jobbig o lite rörig.. mycke o hålla reda på o det gör mej så förvirrad! Men det gick bra iaf. Ser framemot en ledig dag imorron, ska bli så skönt så man kan vila upp sej inför fredagen och helgens arbete. Det kommer bli slitigt. Men det skramlar ju te i kassan iaf:D De kan ju inte bli bättre då:) Kommer jobba tisdag, onsdag, torsdag och kanske fredag nästa vecka. ujejuj har inte jobbat såhär mycke på länge faktiskt. Känns mycket bra.

Idag följde jag till slut med mamma till Lindesberg, gick lite på Lidl o tittin, jag köpte mej faktiskt en rätt fin tröjklänning. vet inte riktigt vad det kallas, tunika lr nåt:P den var grå, tänkte först ta en svart, men den gråa var faktiskt finare så jag känner mej nöjd:, inte nog med det, den kostade 50 spänn, det är minsann inte dåligt!  Sen när jag stod i kassan såg jag ett riktigt fint armband så jag slog te på det med:D Jag tycker det är så skojigt och köpa nya kläder o prylar så jag vet inte vad.

Nehe, nu skulle ju jag se en snutt på film, känner mig så trött så ja lika gärna skulle kunna skita i det, vi får se hur lång tid det tar innan ögonlocken slår igen. Tror det blir The Reader. Aja nej nu kan jag inte skriva mer.

Godnattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0