Lördag

Hejsan!

Då ska man snart hoppa in i duschen och dra iväg te jobbet igen, jag fattar inte riktigt varför man ska behöva gå delad tur.. Men men idag äre ju iaf Alla hjärtans dag, jag fick iaf hjärtan av min mamma .. det får man väl vara glad över. Alltid nåt. Hoppas kvällen går fort iaf. Då ska jag hem o sova bara! Så skönt så. men så ska man upp imorron blääääää. Imorse klockan sex ringde dom från Ekgården o ville att jag skulle jobba, men tyvääääärr! Får väl bli en annan gång.
Men så ligger man här och äter godis. Men man får väl passa på när det är lördag. Blev ju över från igår och det måååste ju bli slut ;)

Men nu ska jag försöka hoppa in i duschen tre sekunder... Fortsätter väl och skriver lite mer ikväll kanske.
Hare gött ! pöss o kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0