Kväller:)

Tjenare på er:) Vilken underbar dag det har varit idag =) Man ville vara ute precis hela tiden! Det hade vart en perfekt dag att åka skidor eller pulka o bara ta de lugnt o dricka lite varm oboy. :) Hoppas de blir en liiiika fin dag imorron! Då blir promenix med Malin igen, samma som idag. Vi drog me oss Cindy ut o hade Malin hade me sin digitalkamera. Jag fick nöja mig med mobilen:) Det fick duga! När jag kom hem hjälpte jag mor min med matlagningen, Gulaschsoppa blidde det:D Riktigt gott faktiskt! haha ja o nu har ja inte mycket mer att skriva för ja har så ointressant liv:D Nu ska johan läsa de här sa han nyss.. :D Nu ska ja försöka knoppa lite, ska ju jobba vid sju imorron:) kommer nog inte kunna somna :S bland det jobbigaste som finns.. men ska göra ett gott försök iaf:) Godnattgodnattnattnattnattnattnattnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0