HELG

Heej!

Herregud va underbart med helg! Det är svårt att beskriva;) Men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra.. antingen dricka lite eller vara hemma och dryga en massa.. Men jag är trött som fan.
Den här dagen flöt ju på riktigt bra men hann inte ha nån rast inte.. men men så kan de vara ibland.
Imorgon kommer iaf mammas pojkvän me sina döttrar och käkar lite middag här:D det kan ju bli rätt så trevligt.
Men ännu trevligare vore det o va i Thailand, jag o Emma skla försöka få ihop ett gäng som kan dra sen i slutet på mars elller april ..Hoppas de e nån som nappar på idén ;)
Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen! Känner mej nästan lite vidrig. haha

Ha en riiktigt skön fredagkväll för det ska jag ha:D PÖÖööösssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0