Fredagkväll!

Tjena!!

Då ligger man här och ska försöka sova snart då, känns som det kommer bli väldigt svårt faktiskt. men vi får se ! idag har jag bara tagit det lugnt. Tog en promenad imorse i solen, riktigt härligt! hade min nya jacka på mig som förövrigt kostade 199 spänn på stadium outlet, gudars vilken bra affär.. jag köpte mej ett par träningsskor för 269, dom är jättfefina tycker jag, sen köpte jag en mjukisdress.. så jävla härligt! Och idag bokade jag o Emma en resa till Thailand ;) hahah fyfan va roligt, hon ringde mej och var helt extas, vi bokade fast det bara fanns två platser kvar, jag fattar egentligen inte ens varför vi bokade den, anna fick ju inte plats :S haha sen va de på min 20-årsdag.. men men, vi får väl boka en ny:D jag har hittat en ruskigt bra flygstol tror ja :D Det blir Thailand i tre veckor iaf! Kollade på jättefina hotell idag, som kostade verkligen knappt nånting ! Poolen låg alldeles precis vid hotellrummet så de är ju bara o ta ett steg utanför dörra o så är man i pooolen:) Hoppas det blir det hotellet ! 

Neeeru nu ska ja sova !

Pösssssss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0