Äntligen fredag!

God eftermiddag:)

Äntligen är det fredagkväll! Även fast ja ska jobba imorron känns det rätt så bra ändå. Har vart en rätt bra dag egentligen, men inte så fräsch om vi säger så.. Nu sitter jag här o väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan lägga in lite mer tvätt, kuuuuuul. Sen ska jag faktiskt ta o gå till affären och köpa nånting gott till kvällen, Det kan jag väl vara värd:) Men ikväll tänker jag gå och lägga mig tidigt känner jag, är redan trött. Men jag har ju ett antal filmer som jag kan titta på, har inte riktigt bestämt mig vilken. Alltså det vore riktigt skönt och gå och lägga sig nu, men det kan man ju inte göra. :S ne men iaf tio ska jag sova! Ännu en helt ensam helg. Förra helgen var jag sjuk och denna jobbar man. Jag kan ju redan tala om att nästa helg hoppas jag att det blir lite mer röööj!!!
Nej vetja om man skulle dra sej ner i källarn !  Så får det blir.

Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0